| 15 - 18. 8. 2014 | Tour of Prague

18. srpna 2014 v 23:58 | Kristin <3 |  DIARY
Ahojky zlatíčka :* Tak jsem zpátky :) A přicházím k vám s článkem o mé 4-denní návštěvě Prahy :) Prvně se chci omluvit, měla jsem se vrátit včera, ale musela jsem se dnes dopoledne vydat na mega nákupy, takže jsem přijela až dnes :D Zároveň vám chci moc moc poděkovat za krásné komenty u předchozího článku, za vaši podporu, pochopení i přání abych si to v Praze hezky užila :) Prahu miluji♥ Vždycky říkám, že pokud bych měla někdy zůstat žít v ČR, tak jedině v Praze! ^_^ Jezdím tam už odmalička každý rok o prázdninách za tetou (potom tam jezdíme ještě s mamkou a bráchou na Vánoce, scházíme se tam vždy jako celá rodina :). Jako vždy mě i letos Praha vůbec nezklamala :) Sice tam znám už zoo, K. most, Pr. hrad, zámky a ostatní památky nazpaměť i pozpátku :D ale vždy je příjemné, si je zase projít a osvěžit si paměť :) Pocit při těchhle všech monumentálních stavbách se nedá popsat O:)

A teď už k mému programu: V pondělí jsem po 3 hodinách konečně přijela a ...

... vybalila jsem si :D Cesta byla super, miluji dlouhé cesty autobusem, vlakem, autem...vždy poslouchám pomalé písničky, čtu si nebo hraju na nintendu, koukám ven a pozoruji krajinu - je to skvělé odreagování :) S tetou jsme se pak vydaly na procházku po Vyšehradě :) - viz mé umělecké foto :D :D :D

Na Vyšehradě jsme našly jednu překrásnou luxusní restauraci, tak jsme tam hned usedly :) Teta si objednala lososa s oblohou a bagetkami, já jsem měla kuřecí steak s americkými bramborami :) Dorazily jsme to sladkým dezertem :D Teta si dala palačinky s čokoládou a šlehačkou a já jsem měla zmrzlinový pohár :P mňamka, jídlo bylo božské! ♥ Aby taky ne, za takovou cenu...teta platila nějak okolo 1500,- :// Zde máte moji překrásnou momentku - pro zasmátí :D

Další den jsme vyrazily na zámek Zbiroh. Po dlouhé cestě autem s navigací a plno tetiných nadávek, jsme konečně dorazily na místo :D Zámek byl opravdu hezký, koupily jsme si vstupenky na vnitřní i venkovní okruh ( což dohromady vyšlo asi na 1000,- ) Na venkovním jsme byly zrovna samy, takže jsme vlastně měly takovou soukromou VIP prohlídku :D to bylo super :) viděly jsme zámeckou studnu, vězení, vyšlapaly jsme rozhlednu apod. Ve vnitř jsme prošly plno místností - no však to jistě každý zná :) Prohlídky byly super, určitě všem ráda doporučím :) V občertvení s venkovním posezením jsme si pak daly koktejly na osvěžení (počasí nám vážně přálo) a kebab. Zde je fotka u cesty, která vedla k zámku :) (zámek se zrovna opravoval a zepředu měl lešení, takže fotka před zámkem by byla ještě méně skvostná, než tahle :X )

V neděli jsme si přivstaly a dopoledne jsme se vydaly na procházku do Hostivařského lesoparku :) Tento lesopark mám moc ráda, je to tam nádherné. Prošly jsme se až k přehradě, příroda okolo nás byla kouzelná ♥ Jelikož bylo opravdu vedro, schladila jsem si nožky ve vodě :P

Odpoledne jsme se vydaly na zámek Konopiště, který mě absolutně nadchl! Už samotná trasa k němu je příjemná procházka krásnou přírodou, když pak navíc zámek zevnitř vypadal stejně úchvatně jako zvenku, byla jsem nadšená! Prohlídka byla prostě super! super! super! ... Na fotce sedím na zídce zámku :)

No a v pondělí jsem se před odjezdem ještě musela vydat na nákupy :D přece neodjedu s prázdnou, ne? :P A jsem velice šťastná, takové slevy v HMku!!! ♥ Co vše jsem tam pořídila vám sem přidám zítra :) Zatím, dobrou noc :* (já budu dnes spát jako zabitá :D a spokojenááá - no však to všechny znáte, ten pocit, že máte xxx nových věcí O:)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.